Witaj w serwisie nwo!

Serwis nwo powstał z myślą o ludziach poszukujących prawdy o otaczającym nas świecie.

Jeśli podobnie jak my masz już dość ciągłych kłamstw, interesujesz się poruszaną w naszym portalu tematyką, posiadasz informacje którymi chciałbyś się podzielić lub piszesz artykuły tematyczne - zarejestruj się! Rejestracja zajmie ci tylko chwilę dając dostęp do wielu dodatkowych możliwości.

Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Zarejestruj się!

Hakerzy znów atakują - ujawniają dane

Krótko po ogłoszeniu przez premiera Donalda Tuska o tym, że Polska zamierza podpisać umowę ACTA znów przestały działać lub działają z zakłóceniami strony www.kprm.gov.pl, www.sejm.gov.pl, www.policja.pl, www.abw.gov.pl. Dodajmy, że właśnie ABW zostało oddelegowane przez rząd w niedzielę do opanowania sytuacji.

Hakerzy z Anonymous zaczęli też publikować linki do stron, na których ujawniają adresy mailowe, loginy i hasła pracowników rządowych oraz polityków regionalnych. Ujawniają również fragmenty baz danych, m.in. strony gazeta.pl i platforma.org.

Do poprzedniego zablokowania stron rządowych w związku z protestem przeciwko podpisaniu ACTA doszło w nocy z soboty na niedzielę.

ACTA (Anti-counterfeiting trade agreement) to układ między Australią, Kanadą, Japonią, Koreą Południową, Meksykiem, Maroko, Nową Zelandią, Singapurem, Szwajcarią i USA. Jego nazwę można przetłumaczyć jako „porozumienie przeciw obrotowi podróbkami”. Jak tłumaczą autorzy dokumentu, porozumienie ma zostać wprowadzone w życie w celu chronienia przemysłu i „własności intelektualnej”, jednak eksperci oraz internauci uważają, że ściganie komputerowych piratów będzie się odbywało kosztem wolności internetu.

Autor: Olga Alehno
Źródło: Niezalezna.pl

Generuj PDF Drukuj Ukryj menu Komentarze
Handsome 2012-01-24 20:13:08

Anonymous to ściema, tak jak wikileaks. Nie mówią o 9/11 jak by to nie miało miejsca i nic nie znaczyło. Do tego a każdym pudełku o nich mówią, gdy by byli prawdziwi nikt by o nich nie wiedział i żadna telewizja by o nich nie powiedziała...

Nikt za waz nic nie zrobi, żaden anonimowy czy alkoholik, rozumiecie?? NIKT! Niestety, ale taka jest rzeczywistość i czas się do niej obudzić a nie czekać na zbawiciela albo jakieś ufo. Czas nauczyć się żyć samemu, odpowiedzialnie i na własną rękę. Mówiąc samemu mam na myśli bez darmozjadów z rządu, oni was rypią jak się tylko da i ani jedno ich słowo nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Anonymous-porażka. Pobudka :)

Radi1393 2012-01-24 20:51:19

gdyby sie nie ujawniali, rzad nie mialby sie kogo bac a tak jesli widza co moga z rzadem zrobic to moze wycofaja sie a acta proste..

Jamal 2012-01-24 21:32:20

A gdyby założyć, że Anonymus to grupa utworzona przez "1%" dla stworzenia pozornego wroga, który się im przeciwstawia? Ludzie myślą, że "ktoś" stanął w ich obronie i cała nagromadzona złość ma swobodne ujście, więc my dalej nic nie robimy :)

(lub wychodzimy na ulicę i zaczyna się rewolucja.)

"Ah... dajmy im zbawcę ludzkości. To przestaną się rzucać."

Hmm... ktoś to rozwinie, no słucham???

Nie chcę burzyć żadnych ideii i wyobrażeń, ale co jeśli za nimi stoi ktoś więcej, ktoś jeszcze? Poważnie pytam!

To wygląda jak próba sprowokowania REWOLUCJI (niczym Wielka Francuska Rewolucja) - uważałbym na każdy krok.

Spójrzcie na to, co macie przed oczami:

"(...)Czy myślicie, że ludzie tak głupi, że da się nimi manipulować przy pomocy telewizji? Nadszedł czas na rewolucję i wasz koniec."

Jeśli mamy wyciągać wnioski z historii, nie popełniajmy tych samych błędów. Podrzucili nam ACTA - wiadomo, że nikt się na to nie zgodzi, że to już "za dużo", że to zmusi nas do działania, do tego nawołują do rewolucji. Jeśli wyjdzie wojsko i policja, to wtedy nastąpi rozlew krwii.

Działajmy tak by wojsko i policja nie miała powodu interweniować. Chcemy zmian, ale nie rozlewu krwii.

Bez względu na wszystko, kierujmy się rozumem i intuicją, pamiętając o Bogu. Emocje nie pomogą.

Lanjelin 2012-01-24 23:10:44

Tak, ja to rozwinę… :)

Anonymous to tylko idea i nazwa w naszych realiach. To tak naprawdę różne grupy osób, działające w tym samym celu, odpowiednio zmotywowane mogące zrealizować się na własnym podwórku. Mogące powiedzieć, tak jestem, stałem się Anonymous. To przecież nie takie trudne. Chociaż tak naprawdę i tak kto inny ciągnie sznureczki i otwiera drzwi. I na pewno nie jak to wielu myśli przez nasze umiłowane władze. Owszem, są pewne niedoskonałości w tym wszystkim, ale jest to nie do uniknięcia przy takiej skali. Chociażby dzieci biorące się za rzeczy o których nie miały wcześniej pojęcia i tracące dorobek swojego życia. W jednej chwili stawały się Anonymous a w drugiej rozczarowanym nastolatkiem. Nawiązując do przemyśleń Jamal-a, nie - nie ma pozornego wymyślonego wroga. Są po prostu ludzie w różny sposób okazujący swój sprzeciw. Niektórzy głośno, oficjalnie a niektórzy w ciszy i bez rozgłosu.

"Ah... dajmy im zbawcę ludzkości. To przestaną się rzucać."

Po co dawać, po co zaczynać? Gdyby nie to całe zamieszanie z anonymous skończyło by się tylko wiadomościami na paru portalach ze wzmianką o acta. To chyba było by bardziej na rękę władzy niż dawanie  kolejnego "Bolka" , niech poprowadzi lud... Tak, tak temat poruszał w zeszłym roku !heh! w jednym artykule , później Agnes niedawno. A w między czasie w poście z humorem wstawiałam nawet datę kiedy to zostanie podpisane. I co jaki był odzew? Praktycznie żaden. A teraz wielkie bum, poruszenie narodowe. Post za postem, jedna wiadomość wyprzedza drugą…

Jamal 2012-01-24 23:25:30

Skąd ta pewność? "Logiczne myślenie" to za mało. Powiedz coś więcej... utrwal mnie w przekonaniu - proszę, nie pisz tylko, że wcale nie musisz lub ci się nie chcę. To nic nie wniesie, a tymbardziej pokaże, że tworzysz tą ideę w swojej głowię. O Anonymus słyszałem, więc samą idee znam. Od dawna się nami manipuluje, więc radziłbym sprawdzić źródło. Nawet 100 razy, jeśli 10 to za mało. Prawda się nie przewróci.

Nie odbierz mnie źle, nie chcę niczego dyskredytować, a jedynie znaleźć faktyczną przyczynę. Byłbym ostrożny we wszystkim, zarówno wygłaszaniu sądów, jak i opinii. Takie podejście jaki mamy czas, nie ufałbym wszystkiemu na słowo. Powiedz coś jeszcze, nie pozostawiaj mnie z suchą koncepcją.

Może inni nie pytają, ja tak.

Lanjelin 2012-01-25 15:09:21

Drogi Jamal-u, oczywiście, że z miłą chęcią podyskutuję z Tobą jak tylko znajdę dłuższą chwilkę. Zastanawiasz się dlaczego nie od razu? Wydaję mi się, że masz silnie wybudowane swoje poglądy, że nie dostrzegasz moim skromnym zdaniem innych argumentów i w paru zdaniach nie jestem niestety w stanie tego zmienić…

Chybaaa…. Chyba, że się mylę a tak naprawdę stosujesz w swoich rozmowach presupozycje dla osiągnięcia konkretnego dla Ciebie celu. Ale uważaj, nie jestem taka łatwa. I nie działają na mnie tanie chwyty z psychologii typu, podaj mi konkretne informacje na talerzu, bo w przeciwnym razie wszyscy uznają, że jesteś schizofreniczką. :)

Oczywiście, również się nie obraź. To są moje pierwsze odczucia po przeczytaniu na szybko Twojej odpowiedzi, a tak naprawdę przecież się nie znamy i nic nie wiemy o sobie ;)

Jamal 2012-01-25 16:20:29

Twoje skromne zdanie, dotyczące niezmienności poglądów można podczepić pod niemal każego tutaj.

Wyraźnię sugeruję wam, ale to, żeby sprawdzić sytuację, w której obecnie się znajdujemy pod każdym możliwym kątem!

Zachęcam do szukania prawdy, a Ty odpowiadasz mi, że chcę zrobić z ciebie wariatkę. Nic tylko pozazdrościć. Po, co kończycie szkoły, skoro nie umiecie czytać ze zrozumieniem??? To nie pierwszy przypadek na tej stronie świadczący o postępującym ogłupianiu społeczeństwa.

Wyjaśnię to jeszcze raz, tym razem spróbuj zrozumieć, a nie tylko przeczytać:

1. Media nagłaśniają całą sprawę dotyczącą ACTA, pokazują strajkujących ludzi itd.

2. Gdy był Marsz Niepodległości, gdzie były media?

3. Tusk grzmi z mównicy, że żadnych pertraktacji nie będzie - to ma zaognić całą sytuację!

4. Gdzie jest policja? Tłumy skandują hasła, a ... policji brak.

5. Marsz niepodległości, wtedy policja bije ludzi i blokuje pochód ulicami.

6. Anonymus blokują strony rządu, strony korporacji pozostają nietknięte.

7. Anonymus ogłaszają to, że są potężniejsi od Polskiego rządu - bo zostali wykreowani do "rzekomej" walki z nimi.

8. Czemu rząd milczy na temat WALKI z Anonymus. Skoro działają na jego szkodę, czemu pozostają nietykalni? Może zatem nie działają na jego szkodę, a chcą sprawiać pozory.

9. Na stronie rzadu widnieje tekst: " Premier Donald Tusk jest złym człowiekiem! Nie ma się co rozpisywać. Internetu nam cenzurować nie będziecie. Praw człowieka nie odbierzecie. Chyba że chcecie, abyśmy naprawdę pokazali swoją prawdziwą siłę"

Pytam: Co to w ogóle jest?! "Złym człowiekiem"??? Faktycznie pocisnęli mu. Jeśli pozyskali dane o nim, to powinni nimi zagrozić: Wiemy o Panu i ludzie się dowiedzą, a potem zapodać coś naprawdę mocnego, co mogłoby dać takowemu Tuskowi, do myślenia, no tak, ale lepiej napisać, że to zły człowiek... be człowiek, pójdziesz spać bez kolacji :)

 

10. Przejdźmy do loga Anonymous. Przedstawia ono człowieka ubranego w czarny garnitur i krawat oraz białą koszule, czyli jest ubrany w kolory jakie symbolizują masonerie (biało-czarna szachownica to jeden z symboli masonerii, która w większości lóż masońskich widnieje na podłodze). Zamiast głowy jest znak zapytania, tu nie potrzeba większej interpretacji. Opisana postac jest na tle globu, co charakteryzuje tylko to, że są organizacją ogólnoświatową. Moim zdaniem jest to nawiązanie do tych dla których odwalają swoją robotę, czyli dla okultystycznej grupy ludzi na świecie, działającej dla światowego ukrytego spisku przeciwko całemu światu.

Został jeszcze jeden element, którym jest wieniec laurowy dookoła postaci człowieka i globu. Zapewne myslicie, że wieniec laurowy symbolizuje mniej więcej to, co informuje na jego temat wikipedia, w pełni kontrolowana przez omawianych okultystów.

Oczywiście nie ma w tym opisie symboliki nic prawdy. Jak zawsze mają dla swoich okultystycznych symboli czy znaków, oficjalną wersje, którą się karmi mase nieświadomych prawdziwego ich znaczenia ludzi. Wieniec laurowy jest okultystycznym symbolem wykorzystywanym szczególnie w czarach, magii, czy zaklęciach. Prawdziwą symbolike możecie z łatwością znaleść w internecie, poniżej prezentuje cytat z jednej typu stron zajmującej się szerokopojętą magią.

Wieniec – to odmiana magicznej przewiązki, która chronić miała przede wszystkim głowę. Tworzony był z różnorakich czrownych ziół, co wzmacniało jego magiczne właściwości i wielokrotnie pozwalało wyjść poza działalność apotropeiczną. Wieszano wieńce także na rogi krów, przy oknach (by uchronić dom przed burzą), nad drzwiami (by uchronić cały dom przed złem), zakopywano jako ofiary zakładzinowe przy budowie domu.

Myślicie, że symbolika okultystyczna loga grupy ludzi, którzy sami określają się jako ich przeciwnicy, może być przypadkowa i wykorzystują ją nieświadomie? Nic bardziej mylnego

Przejdźmy teraz do drugiego symbolu jakim posługują się „Anonimowi”, a mianowicie do tzw. maski Guya Fawkesa. Czemu taką nazwę nosi ta maska? Odnosi się to do „spisku prochowego” jaki miał miejsce w 1605r w Wielkiej Brytanii. Guy Fawkes wraz z kilkoma swoimi kolegami (wszyscy katolicy) postanowili wysadzić budynek Izby Lordów w momencie otwaria partalemtu, i tym samym zabicie protestanckiego Króla Anglii i Szkocji Jakuba I. Plan im sie nie udał. Guy Fawks został znaleziony w nocy z 4 na 5 Listopada w podziemiach parlamentu z ponad 30 beczkami prochu. Całą grupę kierującą nieudanym zamachem skazano na śmierc i poćwiartkowanie. Cały ten incydent jak widać był na tle religijnym, w celu obrony katolicyzmu. Cała ta sprawa odbiła się szerokim echem w Europie i została wykorzystana do kreowania w nastrojów Antykatolickich w całej Anglii.

Maska została przypisana Guy’owi Fawkes’owi przed scenarzyste komiksowego o nazwisku Alan Moore. Kim jest ten człowiek?

Sama postać Alana Moore, scenarzysty komiksowego którego tak chętnie teraz ekranizują mówi nam wszystko. Zobaczcie jego opis na wikipedii po angielsku- rozpisuje się ona dość dokładnie na temat jego „pracy” czarownika, orędownika powrotu do kultów pogańskich i wielbiciela Alesteira Crowleya. Sprawdz poniższe video od 2:48 minuty.

Alan Moore jest okultytsą, z głównym naciskiem na magię thelemicką Crowleya. Nigdy się od tego nie odcinał, można znalezć mnóstwo jego wypowiedzi dotyczących uwielbienia Crowleya czy opisów udanych eksperymentów magicznych. Sam ten fakt pokazuje że Moore jest doskonalym autorem do ekranizacji dla filmowego przemysłu Elity. Każdy thelemita, świadomie lub nie, popiera nowy porządek świata. Nowy Eon (czy może Aeon) i NWO to jedno i to samo.

 

FILM

od 2:48

Maskę Guya Fewkesa wykorzystano również w największym propagandowym filmie tej samej ukrytej grupy osób „V jak Vendetta” i film oparto na komiksie wyżej opisywanego okultysty. To jaki przekaz niesie ten film zszokuje nie jednego z was.

Illuminati rozszerzyli swój wpływ na media wizualne do niespotykanej wcześniej skali. Każdy ważniejszy scenariusz filmowy znajdujący się fazie przed-produkcyjnej jest oddawany do oceny czołowym podwładnym Illuminati, w celu wprowadzenia potencjalnych zmian i dodatków. Zmiany te mogą być duże lub małe, w zależności od materiału którym zajmuje się scenariusz.

Scena z „V jak Vendetta” – „najszczerszy” filmowy projekt Illuminati jaki kiedykolwiek oglądałem

V jak Vendeta jest jednym z filmów propagandowych wybranych nie bez przyczyny na symbol „rewolucji”. Annonymous, Okupuj Wall Street i Wikileaks -wszystkie są kontrolowaną opozycją, sponsorowaną i podżeganą przez ludzi z którymi mają podobno walczyć.

 

Tak więc jak sami pewnie widzicie, że to całe Anonymous, które przedstawia się jako wybawców nasego świata z uścisku okultystycznych tajnych organizacji rządzącymi światem z ukrycia, wysługując się teatrzykiem zwanym polityką jest jedną z kilku grup ostatnimi czasy, które niby demaskuję tą samozwańczą elitę, a tak naprawdę jest to najzwyklejsza w świecie tzw. kontrolowana opozycja. To samo tyczy się Wikileaks, w którą tak wielu wierzy, że odkrywają prawdę i działają dla dobra nas wszystkich. O tym kim tak naprawde jest to całe Wikileaks, i jakie ma prawdziwe cele możecie przeczytać klikając w ten tytuł artykułu:

http://radtrap.wordpress.com/2011/01/30/dlaczego-wikileaks-to-farsa/

11. Czemu Anonymus ujawnia dane zwykłych ludzi?

Były członek Anonimowych, który zidentyfikował się jedynie jako Matthew z Manchesteru i poinformował, że występował pod pseudonimem „SparkyBlaze”, opuścił grupę i publicznie ją krytykuje.

Jego zdaniem w ciągu ostatnich kilku miesięcy Anonimowi na tyle zmienili swoje postępowanie, że zdradzili ideały, które doprowadziły do powstania grupy.

„Oni (Anonimowi i LulzSec) działają przeciwko temu, w co wierzę (i w co, jak twierdzą, wierzą Anonimowi). W ramach ataków AntiSec ujawniono olbrzymie ilości danych dotyczących niewinnych ludzi. Po co? Co oni zrobili? Czy Anonimowi mają prawo odbierać anonimowość niewinnym ludziom? Zawsze gadają o prawie człowieka do pozostawania anonimowym, dlaczego więc odbierają innym to prawo”?

Matthew twierdzi też, że Anonimowi mają kierownictwo, które jednak zupełnie nie dba o resztę członków grupy. „Anonimowi zachęcają swoich członków, by sobie pomagali, ale większość z nich to dzieci, które nie zdają sobie sprawy z tego, co robią, z tego, że mogą spieprzyć sobie życie, a IRC ich przed tym nie uchroni” – pisze Matthew. Apeluje on jednocześnie do policji, by nie aresztowała szeregowych członków grupy, ale jej liderów.

„Są inne sposoby na to, by pomagać ludziom, nie musisz od razu przyłączać się do Anonimowych. Wy nie uderzacie w rządy. Uderzacie w samych siebie. Nie mówię, że zgadzam się z tym, co robią rządy, ale nie zgadzam się też z tym, co robią Anonimowi. Oni nie mogą aresztować idei, ale mogą aresztować dzieciaki, wtrącić je do więzienia i spieprzyć im życie” – stwierdza były członek Anonimowych.

W swoim wpisie wyraził też podziękowania ludziom, którzy przyczyniają się do ujawnienia prawdy o Anonimowych, w tym proamerykańskiemu hackerowi Jesterowi (th3j35t3r). Matthew zdecydował się na opuszczenie Anonimowych po tym, jak grupa zaatakowała witrynę systemu komunikacji publicznej w San Francisco i ujawniła dane jej użytkowników. W rozmowie z dziennikarzami powiedział, że brał udział w wielu atakach i nie ze wszystkich swoich działań jest dumny.

 

Jak kontrolować organizację która sama siebie nie kontroluje? Anonimowi są czescią tego samego projektu co Wikileaks – łączą ich nie tylko maski z komiksu Alana Moore „V jak Vendeta”. Zarówno jedni jak i drudzy są stworzeni po to by zadać wolności internetowej zabójczy cios w plecy. Ich działania mają dać pretekst rządom do zjednoczenia się i „usankcjonowania zasad korzystania z sieci internetowej”.

Podsumowując, te wszystkie globalne organizacje, które ostatnimi czasy wyrosły jak grzyby po deszczu, indytyfikujące się z walką o wolność i przekazywaniem ukrytej prawdy to jedna wielka farsa. Pod przykrywką wyżej opisanych celów, zrzeszają sobię ludzi na całym świecie, którzy dostrzegli, że naprawdę jest coś nie tak, i nie są to teorie spiskowe jak im się wmawiało przez lata. Ludzie jednak zostali zaprogramowani do takiego stopnia, że nawet teraz kiedy dostrzegają globalne zagrożenie, nie potrafią sami zacząć doszukiwać się przyczyn tego wszystkiego. Ludzie wolą proste rozwiązania, nie zmuszające ich do własnego myślenia, wyciagania własnych wniosków z tej całej sytuacji. Dlatego ludzie tak ślepo ufają tego typu organizacjom przedstawiającym tak miłe dla ucha hasełka jak wolność itp.

 

Przypomijcie sobię główne hasło kontrolowanej rewolucji francuskiej (kontrolowanej i wywołanej przez te same grupy osób, które mają teraz miejsca na całym świecie, i również co widać w Polsce), hasło to brzmiało „wolność, równość, braterostwo”. Ile ludzi dało się nabrac na te pieknie brzmiące hasełka wiadomo. Wiadomo również jak się skończyła ta czy inne kontrolowane rewolucje, bo w takim celu zostały wykreowane. Jak myślicie, kto jest odpowiedni za ostatnie rewolucje, które wyrastały i wyrastają jak grzyby po deszczu w tym samym czasie? To samo jest już przygotowane w Polsce, i nie zauważy tego tylko typowy ignorant.

 

Już teraz pod pretekstem walki o wolność w internecie wyprowadza się Polaków na ulice. Oczywiście tak jak w przypadku ostatnich sztucznie kreowanych i kontrolowanych rewolucji, wykorzystuje sie do tego portale społecznościowe, bo głównie taki był ich motyw stworzenia – skordynowane zarządzanie całym światowym społeczeństwem.

Jeszcze dziś powinien powstać artykuł, w którym zostanie dokładnie opisane jak aktualnie kreuje się w Polsce, wyprowadzenie narodu na ulice, i doprowadzenia do rewolucji, która jak wiadomo będzie kontrolowana przez ten sam krąg ludzi, co kreowali większość Powstań w historii Polski, rewolucję francuską i bolszewicką, czy tez ostatnie rewolucje na całym świecie, którymi nas się karmi w telewizorze i wmawia, że to normalni zwykli obywatele nagle się buntują i organizują rewolucje, które w większości kończą się całkowitą destabilizacją państwa i rozlewem krwi. I o to im właśnie chodzi.

 

Mamy do czynienia z największym protestem w cyberprzestrzeni, który dotknął nasz kraj. Nasi internauci jeszcze nigdy nie byli na tyle zorganizowani – stwierdził w programie „Kontrwywiad” w RMF FM szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego Stanisław Koziej. –Jeśli długotrwałe ataki hakerów zakłócą życie publiczne i na masową skalę nie będą mogły działać instytucje rządowe, wtedy trzeba będzie zastanowić się nad koniecznością
wprowadzenia stanu wyjątkowego.

Raanon 2012-01-25 21:26:12

Oj panowie, niedlugo wyjaśnię cierpliwości :) - kopary wam pospadają.

Lanjelin 2012-01-26 09:10:23

 

Wyraźnię sugeruję wam, ale to, żeby sprawdzić sytuację, w której obecnie się znajdujemy pod każdym możliwym kątem!

Z tym się z Tobą zgadzam, swoje wywody i informacje opieram na sprawdzonych źródłach, zaufanych osobach oraz dostępnych informacji. Nigdy nie piszę rzeczy, które sobie wymyśliłam, chyba, że to jakieś rozważanie, wtedy piszę wprost, że mogę się mylić.

 

Zachęcam do szukania prawdy, a Ty odpowiadasz mi, że chcę zrobić z ciebie wariatkę.

 

Wariatka, aż takie ciężkie słowo? Schizofrenia - napisałam to na wesoło nawiązując do Twojej poniższej wypowiedzi :

 

proszę, nie pisz tylko, że wcale nie musisz lub ci się nie chcę. To nic nie wniesie, a tymbardziej pokaże, że tworzysz tą ideę w swojej głowię.

 

Wypowiedź, którą kobieta można odebrać, że tak właśnie możesz uwarzać lub sugerujesz to innym.

  

Po, co kończycie szkoły, skoro nie umiecie czytać ze zrozumieniem??? To nie pierwszy przypadek na tej stronie świadczący o postępującym ogłupianiu społeczeństwa.

 

A może umieją i rozumieją, tylko nie zgadzają się z Twoimi przemyśleniami i dysponują innymi informacjami. Dlaczego od razu uważasz, że przeciętne IQ jest na poziomie młynka do kawy? Spójrz z innej strony, może to właśnie Ty jesteś osobą szerzącą dezinformację, może ja? Próbującą ogłupić kogoś bajkami? Nie można tego uniknąć i każdego z nas ktoś inny może tak traktować i postrzegać, w końcu nikt nie wie kto siedzi po drugiej stronie. Należy zawsze wyjaśnić ze spokojem, a nie z grubej rury.

 

To teraz ja odpiszę na Twoje punkty z moim rozumieniem.

 

  1. Od kiedy to robią? Od czasu gdzie wszystko wyszło już tak daleko, że nie dało się tego wyciszyć, mimo, że na początku tak nie było. Tłumaczenie o awariach, naturalnych atakach spowodowanych czystą ciekawością. Wymienianie kilka stron, które najczęściej pojawiały się na forach, gdy faktycznie było kilkadziesiąt tango down.
  2. Jak gdzie były? W centrum prowokacji stworzonej przez naszych megamocnych, zamiast pokazywać spokojne obchody i ludzi pod pretekstem zrealizowania swoich planów.
  3. A co ma powiedzieć? Ma okazać swoją słabość przed UE? Nieee, to jest już przesądzone...
  4. Gdzie jest policja? Robi wszystko, żeby uniemożliwić protesty w mniejszych miejscowościach, miastach, poczytaj lokalne fora, jak wygląda rejestracja.
  5. Wczorajsze protesty i interwencja policji.
  6. Nie tylko rządowe, ale również korporacji które biorą udział (brały) w tworzeniu Acta.
  7. To tylko Twoja interpretacja. Nie zauważyłam nigdzie, żeby ktoś stwierdzał z nich, że zostali po to wykreowani. Owszem, że są lepsi czy potężniejsi na płaszczyźnie cyberprzestrzeni - z tym się zgodzę. Ale raczej tak naprawdę, nie można ich uogólniać z Anonimowymi. To zupełnie inny obszar i ludzie, którzy przy okazji korzystają z tego loga.
  8. Ponieważ działania rządu są również nie legalne jak sama walka z nim przez Anonimowych. Szerzenie dezinformacji na wszelakich forach. Zakładanie podszytych kanałów, kont pod przykrywką Anonimowych. Grup Anonimowych. Rozsyłanie fałszywych skryptów, nowego oprogramowania typu loic, który kasował partycje. Już nie wspomnę o super tajnych kontach informacyjnych dla super hackerów typu facebook. Jak i cenzurze w wyszukiwarkach oraz kasowaniu postów.
  9. Nie na stronie rządu, tylko premiera, i nie na jego stronie, tylko pozostałość w opisie jego strony w google.
  10. Bez komentarza - Moje IQ potrzebuje więcej czasu na dokładną analizę ;)
  11. Sam sobie na to odpowiedziałeś pisząc jak kontrolować organizację, która sama siebie nie kontroluje. Gdy pod jej nazwą, ideą kryje się wiele osób, grup, a każda z nich w odpowiedni sposób jest kierowana w/g własnej hierarchii. I tutaj jest największa nie wiadoma. Możemy tylko gdybać.

Podsumowując, nie ma co ukrywać, każdy z nas może się mylić, taki świat i takie realia.

Serdecznie Ciebie pozdrawiam :)

Jamal 2012-01-26 17:47:42

Ok, odpuszczę nieco :)

Jeśli Anonymus działa na szkodę społeczeństwa, to na pewno o tym nie powie. I to jest pewne, tyle na dziś.

Sprawianie pozorów może polegać na tym, że blokują więcej witryn, zaś rząd mówi o kilku wybranych, jak gdyby  nie wiedział o wszystkich. Trzeba temu nadać prawo realności. Prawidłowa manipulacja powinna wyglądać tak jakby jej nikt nie zastosował. To gra, a kto gra i co ma pozór przykryć - jakie inne wydarzenia, to już druga sprawa.

Dodaj swoją opinię
Znasz ciekawe linki, filmy, artykuły nawiązujące do tematu? Zamieść je w komentarzach!

Czy na pewno chcesz zgłosić ten komentarz do moderacji?
Zgłoś do moderacji Anuluj
Powód zgłoszenia:
Zgłoś do moderacji
Twoje zgłoszenie zostało wysłane!